Επιστροφές – Ακυρώσεις
Ο πελάτης (καταναλωτής) έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει εάν δεν έχει παραλάβει ακόμα το προϊόν, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά του, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από τον πελάτη (καταναλωτή) ότι αυτός υπαναχωρεί.
Ο πελάτης (καταναλωτής) μπορεί να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο ή την επιστροφή των χρημάτων του, σε περίπτωση αποδεδειγμένου λάθους που έγινε από το κατάστημα μας, δηλ. παρέλαβε λάθος προϊόντα ή προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.). Στην περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του καταστήματος μας, ο αγοραστής θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών (14) ημερών από την ημέρα που το παρέλαβε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος μεταφοράς.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος και ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος που αγόρασε με κάποιο άλλο ή με άλλο μέγεθος κλπ, ισχύουν όλα τα παραπάνω, αλλά ο πελάτης επιβαρύνεται με τα όλα τα έξοδα της αποστολής / μεταφοράς που θα προκύψουν καθώς και με τις οποιεσδήποτε διαφορές τιμής του νέου προϊόντος. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς του έως και δεκατέσσερεις (14) ημερολογιακές ημέρες μετά την αγορά του.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.
Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που δεν θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, τότε το κατάστημα μας δεν υποχρεούται να δεχτεί την οποιαδήποτε επιστροφή.
Επίσης, απαραιτήτως θα πρέπει το προϊόν που επιστρέφεται να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα του με τα οποία παραλήφτηκε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο και δελτίο αποστολής).
Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν καταστροφή του προϊόντος ή της συσκευασίας αυτού κατά την μεταφορά αυτού προς τον πελάτη ή από τον πελάτη.
Σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας του προϊόντος κατά την μεταφορά, ευθύνη για την αποζημίωση του πελάτη έχει η εταιρία μεταφοράς.
Η ασφάλιση των προϊόντων αφορά το ύψος των 200,00€. (για επιπλέον ασφάλιση των 200,00€ πρέπει να ζητηθεί από τον πελάτη και ισχύει ειδικός τιμοκατάλογος της εταιρίας ταχυμεταφορών).
Για προϊόντα εντός εγγύησης ισχύουν οι όροι της εγγύησης του κατασκευαστή του προϊόντος που διατίθενται είτε σε έντυπη μορφή με την παραλαβή του προϊόντος είτε σε ηλεκτρονική μορφή σε ψηφιακό δίσκο που συνοδεύει το προϊόν ή σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή.
Τα μεταφορικά έξοδα επισκευής σε εγγύηση, υπάρχει περίπτωση ανάλογα με του όρους του κατασκευαστή, να βαρύνουν τον πελάτη.
Οι ακυρώσεις παραγγελιών γίνονται δεκτές έως και 1 (μία) ώρα μετά την παραλαβή της παραγγελίας από εμάς.